Kodeks Dobrych Praktyk
Dobra Współpraca, Szanowanie Czasu Klienta, Wysoka Kultura Osobista to nasze najwyższe wartości.
Kodeks dobrych praktyk to normy etyczne i zawodowe, którymi się kierujemy przy obsłudze naszych klientów i których ściśle przestrzegamy.
Szanowni Państwo Dbamy o Wasz komfort i bezpieczeństwo dlatego postanowiliśmy stworzyć Kodeks Dobrych Praktyk, który obowiązuje w naszych sklepach internetowych.
Sami dokonujemy zakupów w sklepach internetowych i naszych Klientów traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. To dla nas bardzo ważne .
Zawsze jesteśmy skoncentrowani na szybkiej i rzetelnej obsłudze naszych Klientów, pielęgnujemy i utrzymujemy jak najlepsze relacje .
Będąc na rynku od wielu lat, wiemy, iż bardzo ważne jest postępowanie według standardów etycznych. Naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja naszych Klientów i Partnerów .
Zasady którymi się kierujemy:
-
Uczciwość – rozwiązywanie problemów ze szczerością i rzetelną informacją.
-
Szybkość połączona z rzetelnością - robimy wszystko co w naszej mocy aby sprawnie obsłużyć Wasze zapytania i zamówienia - liczymy się z czasem naszych Klientów.
-
Dbałość – stale i niezmiennie dbamy o zadowolenie i satysfakcję naszych Klientów dostarczając im towar jak najlepszej jakości
-
Profesjonalna obsługa – dbamy o profesjonalizm w doradztwie na wysokim poziomie oraz poczucie bezpieczeństwa w każdej sytuacji. Konsultowanie potrzeb Klienta w celu zaproponowania Klientowi skorzystania z najbardziej optymalnego i korzystnego rozwiązania dla Klienta.
-
Przekaz informacji - Rzetelne i uczciwe przekazywanie na bieżąco informacji dotyczących transakcji oraz sprzedawanych towarów. Stałe i bieżące prezentowanie i oferowanie Klientom nowości na rynku.
-
Monitorowanie dostępności produktów - Regularne i rzetelne monitorowanie dostępności i aktualizację oferty Sklepu oraz jak najszybsze reagowanie na zaistniałe ewentualne pomyłki .
-
Lojalność wobec Klienta - realizacja każdego zamówienia z zaangażowaniem oraz polubowne i szybkie rozwiązywanie wszelkich ewentualnych nieporozumień.
Rzetelne przekazywanie ważnych informacji i decyzji Klientowi w sposób zrozumiały i bez zbędnej zwłoki. -
Zobowiązania - obsługa i reklamacja lub zwrot towaru rozpatrywany w wytyczonych terminach i rzetelnie ze sprawdzeniem każdego szczegółu.
-
Dane osobowe – zabezpieczenie danych osobowych podanych przez klienta.